Oğuzun icra başçısının bu kənddən xəbəri varmı? - Sakinlər ÇARƏSİZ DURUMDA
Gündəm / Siyasət
Oxunub: 29
22 Ock 2022 | 13:04
Oğuzun icra başçısının bu kənddən xəbəri varmı? - Sakinlər ÇARƏSİZ DURUMDA
Oğuzun Baş Daşağıl kəndi Azərbaycanın turizm imkanları geniş olan məkanlarından biri olsa da, problemləri də bitmir.

Yayı cənnət, qışı isə olduqca şiddətli soyuq, şaxtalı, daim qarlı kəndin ən başlıca problemlərindən biri də mavi qaz problemidir.

Təəssüflər olsun ki, qonşu ölkələrə mavi yanacaq satan Azərbaycanın bir çox bölgələri kimi Oğuz da diqqətdən kənarda qalıb, elə Baş Daşağıl kəndi buna əyani sübutdur. Amma burada əsas problemlərdən biri də yerli məmurların kəndə və onun mövcud durumuna biganə münasibətidir. Capar.info -ın məlumatına görə, sakinlər "Arqument.az"a deyirlər ki, bu problemlə bağlı dəfələrlə müraciət etsələr də, heç nəticə yoxdur.

Oğuz Rayon İcra Hakimiyyəti isə sakinləri taleyin ümidinə buraxıb. Belə ki, kənd sakinlərinin qaz problemi ilə bağlı etdiyi şikayət və müraciətlər hiddətlə qarşılanır.

Kəndin təbiəti yayda hamının diqqətini özünə çəksə də, kimlərsə bu kəndə, sadəcə, gəlir mənbəyi kimi sahib çıxmağa çalışır. Amma problemlərini dilə gətirənləri əllərinin arxası ilə geri çevirir, sakinlərin çəkdiyi əziyyəti görməzdən gəlirlər.

"Avazları yaxşı gəlir, oxuduqları "Quran" olsa..."

Sakinlər rayonun deputatı Aqiyə Naxçıvanlıya da dəfələrlə müraciət ediblər, hətta kənd sakinləri ilə görüşündə də bunu dilə gətiriblər.

Bir müddət bundan öncə isə yazılı şəkildə müraciət ediblər.

Deputat lazımi tədbirlərin görüləcəyinə dair söz verib, amma, sadəcə, söz verib və vədi elə söz olaraq da qalıb...

Bir neçə dəfə problemlə daha yaxından tanış olması üçün onu kəndə də dəvət ediblər, amma gəlməyib.

Cavabsız məktublar...

Çarəsiz sakinlər SOCAR-a, Prezident Adminstrasiyasına, Birinci vitse-prezidentə müraciət ediblər, amma deyirlər ki, şikayətləri həmin qurumlara çatmayıb.

Onların sözlərinə görə, müvafiq urumlara göndərilən saysız-hesabsız məktublar hələ də cavabsızdır.

200-ə yaxın ailə, 1300-ə qədər sakin 3 ildən çoxdur ki, qaz probleminin həllini ümidlə gözləyir. Amma belə görünür ki, daha çox gözləməli olacaqlar.

Daşağıllıların problemləri təkcə bununla bitmir.

Sakinlər deyirlər ki, kəndin məktəb problemi mövcuddur. Belə ki, məktəb binasının kiçikliyi, texniki vəsaitlərdən rahat istifadə edə bilmək üçün imkanların azlığı məktəbin və daha doğrusu, kəndlilərin başlıca problemidir.

Baş Daşağılın bütün problemlərinin həlli daşdan keçir. Daşağıl - sanki bu ad elə kəndin qismətinə yazılıb və problemləri ilə düz mütənasibdir...

Məsələ ilə bağlı Oğuz Rayon İcra Hakimiyyətindən münasibət öyrənmək mümkün olmayıb.
21-12-2021, 14:04
Lerikdə bu kəndi HAMI UNUDUB... - Görünəni budur..
20-10-2021, 11:35
Ağcabədidə CƏNGƏLLİK QANUNLARI... - FAKT BUDUR!
15-10-2021, 10:29
Başçı sarıdan bəxti gətirməyən YASAMAL... - NARAZILIQ!
26-08-2021, 10:24
Goranboyda başçı ilə görüşmək MÜŞKÜLƏ ÇEVRİLİB... - NARAZILIQ VAR!
5-08-2021, 10:10
“Hətta br dəfə hansısa televiziya da gəlmişdi çəkilişə, yenə veclərinə alan olmadı...” - GİLEY
26-12-2018, 14:15
Lerikin icra başçısı onların heç bir tələbini dinləmir... - GİLEY
Dün, 21:19
Bakıya dolu yağıb
Dün, 21:17
Rusiya Xarkovda Mədəniyyət evini bombalayıb: Biri uşaq olmaqla 7 nəfər yaralanıb
Dün, 21:09
Cozef Bayden İlham Əliyevi təbrik edib
Dün, 17:23
Ermənistanda prezident iqamətgahının qarşısında aksiya keçirilir
Dün, 17:21
MÜHARİBƏ ƏLİLLƏRİNƏ AYRILAN 50 MİLYON NİYƏ YOXA ÇIXIB?
Dün, 17:19
Şuşa Real Məktəbinin bərpasına 1 milyon manat ayrılıb
Dün, 16:04
Əyləncə məqsədilə təcili yardıma zəng vuranları hansı cəza GÖZLƏYİR?
Dün, 15:50
Telefon xətti çəkən usta iş başında öldü - SƏBƏB
Dün, 15:48
Ata oğlu ilə birləşib qadını QARƏT ETDİ
Dün, 15:44
13 milyon “Meymun çiçəyi” peyvəndi sifariş edildi - VƏZİYYƏT GƏRGİNLƏŞİR
Dün, 11:38
Azərbaycanda məktəb yandı
Dün, 11:35
İtkin düşən yeniyetmə buradan TAPILDI- FOTO - YENİLƏNİB
Dün, 11:30
Bakıda cərrah venasına iynə vuraraq özünü öldürüb - YENİLƏNİB
Dün, 11:25
Müəllimlər və şagirdlər kurikulumdan əziyyət çəkir: - "Yeni metod yaradılmalıdır"
Dün, 11:23
“Zəngəzurun bir-neçə kəndi boşaldılır, Sünikə azərbaycanlıları yerləşdirməyə hazırlaşırlar” - “Hraparak”
Dün, 11:19
“Ünvanlı sosial yardım dayandırılsın, uşaq pulu verilsin” - deputat
Dün, 11:07
Tərtər ərazisində erməni yürüşü... - BU NƏDİ BELƏ?
Dün, 10:49
5 il əvvəl törədilmiş ağır cinayətin ÜSTÜ AÇILDI - TƏFƏRRÜAT
Dün, 10:43
Bakıda Azərbaycan-Gürcüstan biznes forumu keçiriləcək
Dün, 10:40
DİN institut direktorunun faciəli ölümü ilə bağlı məlumat yayıb
19-05-2022, 16:28
Məmur oğlunun ölkə xaricinə "qaçırdığı" biznesləri üzə çıxdı - FOTOFAKT
19-05-2022, 16:20
Metroda nasazlıq YARANDI
19-05-2022, 16:19
3 saylı xüsusi internat məktəbində xəstə uşaqların PULUNU YEYİRLƏR... - İTTİHAM VAR!
19-05-2022, 16:16
Ermənistan aksiyalarla bağlı KTMT-dən kömək istəyib?
19-05-2022, 15:50
"OBA" marketin satıcısını bıçaqla qorxudub...
19-05-2022, 15:46
Bakıda evin həyətindən meyit tapıldı
19-05-2022, 15:44
Sabah güclü külək əsəcək, yağış yağacaq - HAVA PROQNOZU
19-05-2022, 15:39
Azərbaycanda bir gündə 5 nəfər İNTİHAR ETDİ
19-05-2022, 15:37
Ukraynada öldürülən uşaqların SAYI AÇIQLANDI
19-05-2022, 15:34
Döyülən vəkillə bağlı Kollegiyadan AÇIQLAMA
19-05-2022, 15:32
Xoreoqrafiya Akademiyasında QANUN POZUNTUSU: cinayət işi açıldı
19-05-2022, 10:44
Maşın vuran BDU tələbələrinin son vəziyyəti AÇIQLANDI - YENİLƏNİB
19-05-2022, 10:40
Azərbaycanda müəllim əməliyyat masasında öldü
19-05-2022, 10:38
Bakıda bir həftə komada qalan üçaylıq körpənin həyatı xilas edildi
19-05-2022, 10:34
Bakıda 15 nəfərin öldüyü dəhşətli yanğından yeddi il keçir
17-05-2022, 21:17
KTMT lideri özləri ilə görüşə su butulkası gətirib?
17-05-2022, 21:07
Goranboyda qəza olub, xəsarət alanlar var